
Makedonija mora da se fokusira na planinski, banjski i tranzitni turizam, ne samo jezera i gradove, da počisti smeće, posebno oko turističkih lokaliteta, da koordinira saradnju između institucija i privatnog sektora u ovoj oblasti i vrati domaće goste, izjavio je Slave Siračevski, zamenik predsednika Udruženja za ugostiteljstvo i turizam pri Privrednoj komori Makedonije.
Prema njegovim rečima, na Popovoj Šapki decenijama nije izgrađen novi hotel a ulaganja u postojeće objekate su minimalna. I staze se održavaju samo formalno, žičara od Tetova ne radi i put Tetovo - Popova Šapka je u izuzetno lošem stanju.
Mavrovo ima samo nekoliko hotela, Kruševo jedan, Ponikva niti jedan, ski centar Kožuf propada - istakao je Siračevski i dodao da je region u tom smislu mnogo konkurentniji ne samo sa cenama već i po pitanju kvaliteta.
Ako se ozbiljno ne razmotre primedbe turističkih radnika, neće moći da realizuju projekcije iz Strategije turizma do 2020. godine koje predviđaju da turizam učestvuje sa pet odsto u BDP-u - istakla je Daniela Mihajlovska Vasilevska iz Privredne komore.