
Javno preduzeće SkijaliÅ¡ta Srbije najavilo je danas da je pre deset dana zapoÄelo pravljenje snega i veÅ¡taÄko osnežavanje planina u Srbiji, i da je sve spremno za otvaranje nove skijaÅ¡ke sezone.
Direktor SkijaliÅ¡ta Srbije Dejan Ljevnaić kazao je na koferenciji za novinare povodom promocije nove zimske sezone, da ove godine skijaÅ¡e u Srbiji oÄekuje puno novina, poput najmodernije Å¡estosedne žiÄare na lokacijama KrÄmar i Gvozdac na Kopaoniku.
Na stazi Gvozdac proÅ¡irena je staza za 400 metara, a produžen je i ski lift "Malo jezero", kako bi skijaÅ¡i lakÅ¡e doÅ¡li do staze SunÄana dolina, kazao je Ljevnaić u TuristiÄkoj organzizaciji Srbije (TOS).
On je dodao da će na lokaciji Jaram na Kopaoniku, biti postavljena pokretna traka, kako bi se ski centar povezao sa stazama na Gobelji.
U toku ovogodissnje zimske sezone biće organizovane i promotivni vikendi, naveo je Ljevnaić, kada će skijaÅ¡i moći da kupe trodnevni i Äetvorodnevni ski pas sa popustima. Za otvaranje skijaÅ¡ke sezone "Ski opening" 4. decembra na Kopaoniku, prema reÄima Ljevnaića, svi smeÅ¡tajni kapaciteti su rasprodati i oÄekuje se oko 20.000 gostiju.
On je istakao da su planine u Srbiji "i dalje ubedljivo najjeftinije u regionu", precizirajući da šestodnevni ski pas na Kopaniku, za kojim vlada najveće interesovanje, košta manje od 100 evra, dok isti ski pas u regionu, u Bugarskoj u Banskom, koji ima približno kilometara staze kao Kopaonik, košta 160 evra.
Potpredsednik poslovnog Udruženja hotelsko - ugostiteljske privrede (HORES) Aleksandar Vasilijević kazao je da su najznaÄajniji ski centri u Srbiji opremljeni sistemima za veÄtaÄko osnežavanje, Å¡to je dobar primer saradnje javnog i privatnog sektora.
"Srpske planine postaju sve popularnije turistiÄke destinacije, a u planinskim hotelima sve je viÅ¡e gostju iz zemalja u regionu, koji mogu da stanu rame uz rame sa evropskim ski rezortima", istakao je Vasilijević.
Direktorka TOS Gordana Plamenac kazala je da su uz pomoć javno-privatnog partnerstva napravljeni znaÄajni pomaci u promociji Srbije kao povoljne turistiÄke destinacije, precizirajući da je u te svrhe za period od 13. novembra do 4. januara, TOS uložio 2,5 miliona dinara, a isto toliko i HORES.
Kako je precizirala, postavljeno je 128 bilborda u Srbiji, Rumuniji, Bugarskoj, Republici Srpskoj, Hrvatskoj i Crnoj Gori. U devet gradova Srbije u autobusima se puštaju zimski spotovi TOS-a, kao i video spotovi i dzinglovi na TV i radio stanicama, koji pozivaju turiste u planine, kazala je Plamenac.
Â