
„Od poÄetka letnje sezone do danas ostvarena je duplo veća poseta i poslovni rezultat u odnosu na prethodnu sezonu i slobodno možemo da kažemo da su planinski centri u Srbiji jedna od najtraženijih turistiÄkih destinacija“, izjavio je v.d. direktora SkijaliÅ¡ta Srbije Dejan Ljevanić.
Veliki broj turista koji je tokom 40 dana rada letnjih sadržaja boravio na Kopaoniku i Torniku na Zlatiboru dokazuje da su posetioci srpskih planina zadovoljni ponudom koja obuhvata najrazliÄitije sardžaje - od porodiÄnih do adrenalinskih.
„U julu mesecu ostavreno je 19 hiljada vožnji, dok je promet premaÅ¡en za gotovo 140 posto. TuristiÄka ponuda naÅ¡ih centara prilagoÄ‘ena je svim tipovima turista, pa se tako broj onih koji se odluÄe za leto na planini povećava iz sezone u sezonu. Ovo je odliÄan pokazatelj da se svest kod turista polako menja i da se gosti iz zemlje i inostranstva sve viÅ¡e odluÄuju na drugaÄiji vid odmora“, istakao je Ljevnaić.
VrÅ¡ilac dužnosti direktora SkijaliÅ¡ta Srbije rekao je da je letnja sezona poÄela krajem juna meseca i da je do danas u planinskim centrima prodato 17.500 karata za zabavne sadržaje.
On je naglasio da SkijaliÅ¡ta Srbije nude veoma dostupne opcije i za porodiÄni odmor u prirodi i za aktivni odmor za sve uzraste koji podrazumeva panromasku vožnju žiÄarom, planinski biciklizam i adrenalinske adržaje (bob na Å¡inama, zip lajn, tjubing).
„SkijaliÅ¡ta Srbije su afirmaciju domaćeg letnjeg turizma zapoÄela pre viÅ¡e godina i dupliran promet i broj poseta u odnosu na prethodnu letnju sezonu dokaz je da je ovakav naÄin rada delotvoran. Sigurni smo da će kampanja „Moja Srbija“, Äiji smo deo, doprineti joÅ¡ većoj posećenosti i da će turisti prepoznati kvalitet domaćih turistiÄkih destinacija“, naglasio je Dejan Ljevnaić.
Do kraja leta, sve posetioce srpskih planina oÄekuje joÅ¡ jedan Top summer vikend, u okviru kojeg zainteresovani ostvaruju popust od 15 posto na zabavne sadržaje, kao i popust od 20 posto, koji ostvaruju donosioci vauÄera iz akcije „Moja Srbija“.
Â