
Letnja sezona u planinskim centrima Srbije je u punom jeku, a promet koji je u odnosu na isti period prethodne godine gotovo 80 procenata veći, dokazuje da su posetioci srpskih planina zadovoljni ponudom koja obuhvata najrazliÄitije sardžaje - od porodiÄnih do adrenalinskih.
SkijaliÅ¡ta Srbije su letnju ponudu na Kopaoniku i Torniku prilagodila svim tipovima turista, pa se tako nude veoma dostupne opcije i za porodiÄni odmor u prirodi i za aktivni odmor za sve uzraste koji podrazumeva panromasku vožnju žiÄarom, planinski biciklizam i adrenalinske adržaje (bob na Å¡inama, zip lajn, tjubing).
ViÅ¡estruko povećani promet u odnosu na prethodnu letnju sezonu dokaz je da kampanja „Moja Srbija“, koju sprovodi Vlada Srbije, već daje rezultate i da su domaći turisti prepoznali sve mogućnosti letnje turistiÄke ponude naÅ¡e zemlje.Â
Rad na afirmaciji domaćeg letnjeg turizma SkijaliÅ¡ta Srbije su u svojim centrima zapoÄela pre nekoliko godina, jer nam je cilj da kapacitete i potencijale srpskih planina uÄinimo privlaÄnim i dostupnim tokom cele godine. Novi letnji sadržaji daju vidne rezultate, budući da je Kopaonik samo u toku protekle letnje sezone ostvario za 100 posto veći broj vožnji u odnosu na godine pre, a sudeći prema najnovijim podacima, ova sezona biće joÅ¡ bolja.
------------
Ministarstvo privrede Vlade Republike Srbije je objavilo analiza poslovanja javnih preduzeća u prvom kvartalu 2015. MeÄ‘u Äetiri javna preduzeća koja su ostvarila poslovne pokazatelje bolje od planiranih je i JP „SkijaliÅ¡ta Srbije“.
Â