
Na XXII redovnom kongresu MeÄ‘unarodne biatlon unije (International Biathlon Union) - IBU održanom u moldavskoj prestonici KiÅ¡injevu (Chisinau) poÄetkom septembra, IBU generalni sekretar Nikol ReÅ¡ (Nicole Resch) predstavio je novu strategiju brendiranja za ovu meÄ‘unarodnu sportsku organizaciju, ukljuÄujući i nadogradnju dosadaÅ¡njeg IBU logo znaka.
Koncept ima Äetiri originalne boje namenjene da odražavaju okruženje Biatlon sporta: Ledeno plava - simbolizuje prirodu hladnih zima; zelena - energiju, bela i svetlo plava - dinamiÄni i održivi razvoj a sve sa ciljem da se izrazi sva emocija ovog sporta u jednom logo znaku.
Iako će novi logo već biti primenjen u TV grafikama i na Ibu-ovim Å¡tampanim i elektronskim dokumentima od naredne 2016/17 sezone pa nadalje, domaćini takmiÄenja će imati mogućnost korišćenja starog logo znaka joÅ¡ jedne sezone kako bi imali dovoljno vremena da bez velikih troÅ¡kova sprovedu ovu promenu.
Â