Promocija olimpijske ljepotice Jahorine i uvođenje novih sadržaja je između ostalog suština bilo koje turističke organizacije pa bi trebalo i Turističke organizacije Grada Istočno Sarajevo. Međutim, u tome se Turistička organizacija Grada Istočno Sarajevo nije posebno proslavila jer prema autentičnim informacijama koje imamo od gostiju na Jahorini, kao korisnika hotela i skijališta, promocija Jahorine kao destinacije je najvećim dijelom kroz marketing Olimpijskog centra Jahorina i u manjem dijelu kroz reklamu renomiranih privatnih hotela koji su zajedno sa sloganom Olimpijskog centra Jahorina „Uhvati zimu, osjeti Jahorinu“ već postali zaštitni znak ove planine.
Umjesto stvaranja špekulacija i negativne reklame Jahorine, trebali bismo se baviti prevazilaženjem problema, što boljim uređenjem destinacije i stvaranjem boljih uslova za bavljenje turizmom a kvalitetom investicija i načinom potrošnje sredstava uloženih u Olimpijski centar Jahorina neka se, ako ima osnova, bave nadležne institucije – sa čim postojeći menadžment Olimpijskog centra Jahorina nema nikakav problem.
Olimpijski centar Jahorina ovim stavlja tačku na sve izneseno u predmetnom i mogućim drugim „otvorenim pismima“, jer moramo uložiti dodatne napore kako bismo zaradili lična primanja u postojećim uslovima a i ne želimo drugome biti besplatna reklama na štetu Jahorine. Najbolja reklama i promocija Jahorine i Olimpijskog centra Jahorina je bio i biće nasmijan i zadovoljan gost, u svakom dijelu godine.
Pozivamo vas da ubuduće uz šoljicu Jahorinskog čaja prodiskutujemo sva eventualno otvorena pitanja u našoj nadležnosti, što je svakako bolje od pisanja „otvorenih pisama“ ili držanja press konferencija, ukoliko je cilj zaista dobrobit olimpijske ljepotice Jahorine.
izvor: A.D.Olimpijski centar Jahorina