Može ovde da se izlijeva žuč i morališe do sutra ali direktora zaboli ona stvar za tim. Prije 4 -5 godina je krenuo u brutalnu marketinšku kampanju dok su samo kopali po stazama, na to se primilo dosta ljudi, poklopile se dvije zime sa snijegom, uz pomoć vlasti investirao je u žice a korona mu je došla kao poručena, broj skijaša je eksplodirao, još jače je udario sa marketingom i sada se na planini zaista traži krevet više.
Prihodi rastu vrtoglavo, gužve su katastrofalne ali ljudi dolaze, skijaju, piju, klopaju, kupuju apartmane..., jbg, iz ugla vlasničke strukture centra, svih onih vlasnika hotela i onih koji prodaju apartmane čovjek je uspješan menandžer. Da li je sve urađeno zakonito i da li je moralno, da li je iritantan i da li ponekad vrijeđa zdrav razum, da li su korektni kao centar prema skijašima..? To više nije ni bitno, pare su došle, dolaziće još i više, kome odgovara super, kome se ne sviđa ide negdje drugo.