Juce smo doziveli jos jednu veliku neprijatnost od strane SS na Kopaoniku. Nas cetvoro smo krenuli sa nasim 10 u sezoni passovima na skijanje i odmah na prvoj kapiji nisu hteli da se ocitaju. Zicnicar nas je pitao koji su pass-ovi u pitanju i kada smo objasnili rekao da moraju da se menjaju. Ispalo je da su svi pass-ovi kupljeni na sajmu lose uradjeni i da svaki mora da se menja.
Kada smo otisli na prodajno mesto, prvo su nas belo gledali, a kada smo im objasnili da moraju da nam daju nove pass-ove kako ne bi dizali jos vecu frku rekli su nam da cekamo, bez izvinjenja i bilo cega. Poludeli smo. Za te pass-ove je nasa drugarica cekala sat i po na sajmu, a onda smo zbog njihove greske cekali jos pola sata u redu na prodajnom mestu na Kopu. Plus, lik koji nam ih je menjao je bio jako spor i neljubazan.
Stvarno nisam hteo da hejtujem protiv njih jer se situacija znatno popravila u poslednjih nekoliko godina, ali ovo je stvarno neverovatno.
Napisah ovo pre svega da i ostali koji su kupili pass-ove na sajmu znaju sta ih ceka i da se spreme na to da ce morati da ih menjaju (najverovatnije) i da to urade tako da ne gube vreme od skijanja