Strana 4 od 7 PrvaPrva ... 23456 ... PoslednjaPoslednja
Rezultati 31 do 40 od 69

Tema: Put za Austriju (Kaprun)

  1. #31
    Ski legenda
    Datum registracije
    08.03.2010
    Godina
    52
    Poruke
    218

    Podrazumevano

    Eh te plave na vrhu kapruna...znaju svabe sto su stavili sidra, inace bi bilo hiljade skijasa odjednom

    Stvarno idealan poligon za dobar carving, a najlepse je ujutru u 9 kada svi pohrle gore dok su staze neostecene: samo se cuje ono "krrrr" po tragovima ratraka. Milina...samo valja biti gore na vreme

  2. #32
    **** wlad avatar
    Datum registracije
    27.02.2004
    Lokacija
    Novi Sad
    Skije / Bord
    Volkl RaceTiger SL, Nordica E/F 110
    Godina
    50
    Poruke
    5.143

    Podrazumevano

    Iskren da budem, ne znam zašto ste uopšte išli na glečer? (sada kada su temperature na skijalištima po -10c) Mislim da je mnogo bolji izbor za skijanje od 2 dana bio Nassfeld nego Kaprun glečer.. Ali naravno to je samo moje mišljenje

    Inače, lično zapažanje je da je Hintertux 2x bolji od Kapruna, naravno ne za skijanje od 2 dana .

    @sas: slažem se da nema prednosti za Tirol iz BG preko Budimpešte, ali iz npr. NS putovanje nije uopšte duže nego isto ili kraće kada se ide preko Budimpešte (a jednostavnije i nešto jeftinije). Putovanje preko Budimpešte i Beča nudi mnogo veće prosečne brzine, nema naplatnih rampi, nema usporavanja kod kontrolnih tačaka (kao u SLO), nema tunela i sl. Dakle samo stajanje za benzin i eventualnu pauzu (granica / kontrola samo jedna).

  3. #33
    Super Member
    Datum registracije
    12.01.2011
    Godina
    39
    Poruke
    322

    Podrazumevano

    @sas: 150 na autoputu gde je ograničenje 130 što je prihvatljivo za te uslove puta. Na magistralnim putevima max 10 km preko ograničenja a ograničenje je uglavnom oko 100.

    U Austriji nisam bio nigde sem u nassfeldu i u odnosu na njega kaprun mi deluje malo više hard core zbog nadmorske visine verovatno. Ovu stazu sa sidrima što je na slici smo imali prilike da vozimo tik što je 5 ratraka završilo tabananje i to je neverovatno koje je to spuštanje bilo iako je plava staza u pitanju.

    wlad: bože zdravlja(i para) ići ćemo i u hintertux, za prvi maj bih išao negde na glečer da vidim kako je to skijati za prvi maj..

  4. #34
    Super Member
    Datum registracije
    20.02.2009
    Godina
    57
    Poruke
    246

    Podrazumevano Koji to auto ima bolji od Moskvica

    Mala racunica za Kaprun, i put do tamo. Nisam bio nikad direktno, nego sam iz Kitzbuhela, gde sam bio smesten, isao u 2 navrata na skijanje na Kaprun, tako da ne mogu iz licnog iskustva da kazem za koliko se realno stize. Verujem naravno da se moze stici za 6h i 40 minuta, nego samo kazem da je bilo dosta brzo, a to sam zakljucio uporedjujuci sa Viamichelinom.
    Ako si sa sve stajanjem na 2 granice(ukupno 4 kontrole) i stajanjem na pumpi, i na naplatnim rampama, nekoliko naplata tunela, kupovini prvo slovenacke , pa onda austriske vinjete, putovao 6h i 40 minuta, bar 40 minuta ti otpada na ovo nabrajano. Znaci, da si umesto Viamichelinovih 7h i 53 minuta, putovao 2 sata manje, a to je u procentima 35%. Pa ako je ogranicenje 130, 35% vise je 175km/h. -prosecno. A da bi prosecno vozio tom brzinom, cesto moras da vozis i 200km/h jer ce ti se desiti da je neko ispred ko se pridrzava ogranicenja, pa moras da usporis. Da ne pricam da su u zimskom periodu cesta upozorenja svetlosnim brojkama iznad autoputa na 100km/h.
    Mi smo putovali zimus u nekoj vrsti kolone, nas 5 porodica, i u odlasku smo zurili da probamo da stignemo u Solden bar na 1h skijanja taj dan. Stavili smo tempomat na 140km/h i upravo na mestu gde se svetlosnim upozorenjima iznad autoputa ogranicava brzina na 100km/h, videli smo u par navrata bliceve koji sevaju iz automata za slikanje sa strane. Bilo je nedoumice, sta ce se desiti, da li ce nekako uspeti da nam uruce kazne, mada se ne zna u koloni, koga tacno fotografise. Medjutim, nedaleko odatle, nastala je kolona, posle nekog sudara i svi su stajali oko pola sata skoro u mestu. Gazeci sredinom vozila belu liniju, sa ukljucenim rotacionim svetlima, isao je civilni kombi, a vozila su se sklanjala levo i desno da ga propuste. Stao je ispred nas i pokazao nekom moldavcu da ode sastrane. Otvorio klizna bocna vrata i odveo ga da mu pokaze video zapis u kome ovaj ide 136km/h a iznad se vidi svetlosno ogranicenje na 100km/h. Epilog ne znam, ali zamisli da te slika pri gore pomenutoj brzini

  5. #35
    Junior Member
    Datum registracije
    11.01.2011
    Poruke
    11

    Podrazumevano

    Ja cu ipak preko HR i SLO.. Ne znaci mi puno ta razlika u ceni, a bolje mi se krace vozati.. Prelazim granicu u Bogojevu gde nikad nema vise od jednog vozila u redu, a kacim odma autoput kod Osijeka.. 100km mi je krace, a i dosta vise se vozim autoputem..

  6. #36
    Super Member jopopo avatar
    Datum registracije
    03.10.2010
    Lokacija
    Beograd
    Skije / Bord
    Rossignol Radical Mutix R11
    Godina
    53
    Poruke
    594

    Podrazumevano

    Taj Viamichelin... ja rekoh jednom bolje pitajte ljude sa iskustvom...

    Po meni je matematika (do Flachau, dokle je autoput) jasna: Beograd - Zagreb (do Ivanje Reke) - 380km - uz vožnju od 150 (na petljama koliko piše) i granice, ne više od 3,5 sata
    Zagreb (obilaznicom) - Slovenija (Bregana) - 40km ne više od pola sata sa prelazom
    Kroz Sloveniju + Karavanke - 200km - ne više od 2 sata i 100 da je prosek a može brže.
    Austrija - do Flahaua - 130km - maksimum 1h
    TOTAL (MAX): 7h

    Od Flahaua do Kapruna ima malo preko 60km što mu dođe nepun sat vožnje.
    Svi zastoji za plaćanje nisu više od 30 sekundi po stanici.
    Jedna pauza od 15 minuta u SLO za WC i doručak.
    Možeš kad kupiš SLO vinjetu odmah i AT na istom mestu, ne mora se dva puta stajati mada ja imam godišnje pa se rešim tih dodatnih usporavanja.
    Dizel ne točim, mogu sa jednim rezervoarom preko 1000km.

    Sve u svemu, prethodne dve godine smo do Wagraina putovali jedne godine 7h15min (jer smo čekali semafor 10min da bi ušli u Karavanke) a prošle godine 6h50m (kuća-kuća). Hoću reći, do Kapruna je oko 7,5h - 8h (tačno kako "taj" Viamichelin kaže) ali ja vozim dete i ne ganjam baš preko kritičnih granica, tamo gde je ograničenje 130 obično 150, gde je 120 ja 140 a na petljama koliko piše a da može brže... pa može
    Izmenio/la jopopo; 25.01.2011 u 19:35.

  7. #37
    Super Member
    Datum registracije
    12.01.2011
    Godina
    39
    Poruke
    322

    Podrazumevano

    sas: tempomat mi je bio na 160 sto je 150 km/h na sat stvarnih. Na kraju puta bord kompjuter je pokazao 6 sati i 25 minuta voznje i na pumpi smo se zadrzali 15 minuta i to je to. Prosecna brzina celog puta je bila 125 km/h po bordu sto ukljucuje sve sem stajanja na pumpi gde je auto bio ugasen. U povratku smo stigli 10 minuta brze a BG-Zagreb je bilo okruglo 3 sata. Nije da imam neku potrebu da se pravdam nego ti cisto objasnjavam kako je bilo.

  8. #38
    traveller
    Datum registracije
    28.03.2008
    Godina
    48
    Poruke
    70

    Podrazumevano

    hmmm,, 100% se slazem sa Sasom i Jopopo za 6h40,, ni ja bas nisam siguran, pogotovo ako kaze da je vozio "samo" 150!
    Tacno je da od Kapruna do Flachau-a ima 60 km i taj put se tesko moze proci ispod sat vremena jer je lokalna cesta, puna krivina i tunela i uvek je guzva. Kada sam vozio iz Bad Gastaina sto je jos 30 km blize Flachau, znam da sam vozio bar pola h. Drugo, od Lipovca do Bgd, ne moze ispod sat vremena, nikako, znam idem stalno, sto bi znacilo da se od Flachau-a do Lipovca vozi samo 4h40,,i jos samo 150 na sat,, tesko bas!! Cak i da nigde ne stajes, ni pumpe, ni putarine, dva tunela,, i jos deonica u Si bez autoputa,, Ja sam vozio od Salzburga do Lipovca oko 7h10, nisam stajao a jos je autoput cim izadjes iz grada i vozio sam standardno, kroz Hr 150, kroz Si 140,,

    kako god FTJ, ne ljuti se na ove nase racunice, bitno da si se dobro proveo i svaka cast za odluku da ides 800km na dva dana skijanja!

  9. #39
    traveller
    Datum registracije
    28.03.2008
    Godina
    48
    Poruke
    70

    Podrazumevano

    ..a sto se tice teme, mislim da je za sve iz Vojvodine isplativije na 7dana skijanja ici do Salzburga preko Hu. Prosta racunica, 105e putarine preko Hr i Si i 18e preko Hu. Samo jedna granica i nema stajanaja dok ne ostanes bez benzina, dok ovamo Lipovac pola sata obavezno, Bregana 15 min, deonica bez puta u Si, pa dva tunela,, Nepunih 100km je krace ali to je samo 8e manje na benzinu.

  10. #40
    **** wlad avatar
    Datum registracije
    27.02.2004
    Lokacija
    Novi Sad
    Skije / Bord
    Volkl RaceTiger SL, Nordica E/F 110
    Godina
    50
    Poruke
    5.143

    Podrazumevano

    @jovicki: u SLO je završen autoput tako da je 100%...

    @ftj: znači vozio si 6:25min (što ti je pokazao bord comp) a nije toliko trajao put .

    Ja pogledam na sat kada krenem i kada stignem i to računam kao put (kao što ljudi kada putuju u FR računaju da je put nekada 25h zato što toliko realno traje - kada bi gledali bus board comp trajao je 16h ili sl.) - to je jedino realno.
    Izmenio/la wlad; 26.01.2011 u 08:03.

Informacije teme

Korisnici koji pretražuju ovu temu

Trenutno je 1 korisnik(a) koji pretražuje(u) ovu temu. (Članova: 0 - Gostiju: 1)

Ovlašćenja postavljanja

  • Vi ne možete postavljati nove teme
  • Vi ne možete postavljati odgovore
  • Vi ne možete postavljati priloge
  • Vi ne možete menjati vaše poruke
  •