Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja
Rezultati 1 do 10 od 16

Tema: Pocetnik i dobar skijas-preporuka za skijaliste

Hibridni pregled

  1. #1
    Junior Member
    Datum registracije
    19.11.2019
    Godina
    39
    Poruke
    20

    Podrazumevano Pocetnik i dobar skijas-preporuka za skijaliste

    Pozdrav svima,treba mi pomoc,naime ja sam pocetnik koji moze da vozi plave staze a moj muz je napredan skijas ,treba nam preporuka za skijaliste u Austriji koje bi zadovoljilo oboje.
    Naime bili smo na Kitzsteinhornu ja tada nisam skijala,sada smo bili na Hintertuxu(zbog mog muza)i te staze su napredne za mene ,mada sam jednu plavu odskijala uz teske muke(najvise vremena sam provela na kratkoj stazi na kojoj svi vezbaju)
    Gledala sam Nasfeld ali mislim da nije za mene
    Ski welt je sledeca opcija ,pa molim misljenja
    P.s procitala sam ceo forum ali ja sam matora proskijala u 34 god i to pre godinu dana tako da mi trebaju bas plave staze ,ne plavo/crvene
    P.s.s. ako nekome trebaju preporuke za smestaj za Kaprux i Hintertux moze da mi pise slobodno
    Hvala svima

  2. #2
    Member
    Datum registracije
    17.12.2010
    Godina
    44
    Poruke
    86

    Podrazumevano

    Nedaleko od Kapruna u Pinzgau dolini imas skijaliste Wildkogel Arena. Skijaliste je pravo porodicno sa blagim stazama.Ne znam da li se razdvajas od muza tokom skijanja s obzirom na razlicite nivoe znanja. Ako se razdvajate, muz ima priliku da ode i na dva susedna vrhunska skijalista. Na oko 10 km je Zillertal Arena a nesto neznatno dalje je Kitzbuehel. Ovo u slucaju da mu Wildkogel dosadi jer ima ''samo'' oko 75 km staza.

  3. #3
    Super Member sev avatar
    Datum registracije
    26.10.2010
    Lokacija
    Beograd
    Skije / Bord
    Fischer RC4 Superior Pro; Elan Magfire 82xTi
    Poruke
    459

    Podrazumevano