Strana 1 od 5 123 ... PoslednjaPoslednja
Rezultati 1 do 10 od 44

Tema: Koje skije rentirati i gde?

  1. #1
    Junior Member keza avatar
    Datum registracije
    21.09.2012
    Lokacija
    Novi Sad
    Godina
    50
    Poruke
    28

    Podrazumevano Koje skije rentirati i gde?

    Potrebna mi je pomoć pri izboru koje skije da rentiram.
    Pri tome mislim i na tip/dužinu skija i na marku.
    Skijaš sam početnik, bio sam 2 sezone do sada na skijanju u Bugarskoj, na Kopaoniku sam bio na vikendu prošle godine i spuštao sam se niz crevene staze.
    Do sada sam iznajmljivao Elan rent 163 cm, i Volkl Rent 163 cm.
    Visok sam 188 cm, težina 90 kg.
    Ove godine idem u Borovec, i planiram spuštanje (1. put) niz Jastrebce.

    Znači, želim da napredujem, e sad, da li da uzmem duže skije (170 cm?).
    Koje ostale dimenzije, koju marku?
    Da li je pametno u Borovecu iznajmljivati skije, ili je ipak bolje kod nas (u Novom Sadu)?

    Hvala

  2. #2
    Junior Member keza avatar
    Datum registracije
    21.09.2012
    Lokacija
    Novi Sad
    Godina
    50
    Poruke
    28

    Podrazumevano

    Izgleda da sam promasio temu, cim niko ne odgovara.

    Ili je pitanje suvise konfuzno.

  3. #3
    Super Member
    Datum registracije
    01.12.2008
    Lokacija
    Beograd i okolina
    Skije / Bord
    Snowboard, komada nekoliko
    Poruke
    207

    Podrazumevano

    Sto se tice rentiranja, prosecne rental skije su takve kakve su, uglavnom mekse i ok za rekreativce. Duzina od oko 160 mi deluje ok za tebe. Duze skije bolje drze u pravcu, kracim ase lakse upravlje (zaokrece). Takodje, tvrdje skije bolje drze na tvrdoj stazi, ali ti i za voznju opet treba vise tehnike za upravljanje. Ako ti je ova duzina bila dobra do sada, nemoj da menjas, ili menjaj, ali prosto pozajmi od nekoga na kratko, zameni se za jednu voznju, da vidis razliku cisto. Pa tako probaj i neku tvrdju skiju, siru... vidi sta se tebi dopada, sta ti lezi, da dalje znas sta da rentiras.