Strana 1 od 9 123 ... PoslednjaPoslednja
Rezultati 1 do 10 od 84

Tema: Izbor skija - potrebna pomoć

  1. #1
    Junior Member
    Datum registracije
    08.02.2005
    Poruke
    18

    Podrazumevano Izbor skija - potrebna pomoć

    Pozdrav drugari,
    Potrebna mi je pomoć oko izbora skija. Skijam nekih 10ak godina i smatram da sam "napredni" amater U proseku 10-12 dana godišnje na snegu. Zadnje 3-4 godine vozim Elan Speedwave 10. Imam nešto manje od 80kg i u solidnoj (vrlo dobroj) formi sam.
    Stil skijanja- isključivo uređeni tereni, pretežno crvene staze karving tehnikom i kraći zavoji, recimo da kažem slalom, ali naravno na amaterskom nivou (još ima mesta za napredak u tehnici).

    Potrebni su mi vaši saveti u vezi odabira skija - mislio sam da pređem na neke "sendvič" konstrukcije, malo naprednije od ovih koje imam. Ne bih želeo neke ekstremno tvrde i neupravljive skije sa kojima bih se mučio a ne uživao. Dakle nešto što bi bila stepenica iznad ovih mojih.
    Iskreno, uopšte nisam pratio kako stoje stvari sa proizvođačima i modelima u zadnje vreme tako da nemam pojma koje su klase i kako su raspoređeni modeli kod proizvođača.
    Zanimaju me stariji modeli, dakle neki od prošle ili predprošle godine.
    Da li postoje neki oglasi sa kvalitetnom polovnom opremom (osim ovih forumaških)?

    Hvala unapred na svakom savetu ili pomoći.

  2. #2
    Ustajanjeeeeeeeeeeeeeeeee hehehe avatar
    Datum registracije
    23.02.2006
    Lokacija
    Kragujevac
    Skije / Bord
    Fischer AMC76
    Godina
    61
    Poruke
    807

  3. #3
    Member
    Datum registracije
    08.10.2011
    Lokacija
    Kraljevo
    Skije / Bord
    Head iSupershape Magnum 2012
    Godina
    50
    Poruke
    49

    Podrazumevano