Pogledati punu verziju : Kupovina skija - pomoc u izboru
Pozdrav svima,
odlucio sam se za kupovinu novih skija, pa od Vas ocekujem misljenje, komentar pri izboru. Kako sam pocetnik u ovom sportu, nekih cetiri godina i oko 50ak dana ukupnog skijanja, tako se i moj izbor svodi na skije za pocetnike.
Pre tri godine sam dobio polovne skije od prijatelja, lepo ocuvane, na kojima sam koliko-toliko savlado tehniku skijanja. Radi se o HEAD world cup skijama iz 2009/10, (ako nekome nesto znaci) da li je do skija ili je do mene, znam samo da je bilo jako tesko skijati :dontknow: E sad, moj izbor se svodi na nekoliko modela:
Elan Explore Erise 72 ili Elan Explore Erise 76
Elan Amphibio 10
Head Natural Instinct Ti
Salomon X-Max X7 Ti
Atomic Performer XT Scandium
Sve su u velicini 170cm, a ja sam visok 185, ili da izaberem jedan nivo vise
Head Strong Instinct Ti ili Salomon Xdr 79 Cf one su dostupne i u velicinama od 160cm, a sve dolaze u kompletu sa vezovima
Kao sto sam napisao, sebe smatram za pocetnika iako bez ikakvih problema vozim i crvene staze (crne zaobilazim u sirokom luku sa skijama na ramenu), zelim skiju koja nije brza i koja se lagano vozi jer zelim da uzivam u voznji :ski:
Ocekujem komentare samo za ove modele, znam da cete mi predloziti i neke druge modele za koje mislite ili znate da su bolji ali su svi ovi modeli trenutno dostupni u nasim radnjama i svi su u cenovnom rangu do 35k din sa popustom :sm021:
Hvala unapred
...Radi se o HEAD world cup skijama iz 2009/10, (ako nekome nesto znaci) da li je do skija ili je do mene, znam samo da je bilo jako tesko skijati ...
Do skija je. Da si tih 50ak dana skijao na odgovarajućim skijama, sada bi bio bar napredni rekreativac. Kao da si učio voziti auto u ferariju.
Nisam ljubitelj Amphibio fola, ali od ponuđenih modela moj glas ide za Elan Amphibio 10.