PDA

Pogledati punu verziju : pomoc za kupovinu skija

Damir
05.10.2013, 12:43
Imam Nordica sportmachine 74 (slika dole) 168cm duzine

http://www.freeride.co.uk/gear/skis/2010/nordica/sportmachine-74-x-ct.html

Kupio sam ih kao pocetnik skijas pre 4 godine. Medjutim, prosle i ove godine osetio sam u brzoj voznji da su ove skije nestabilne, u smislu da mi noga "igra", pa su mi pojedini ski instruktori kazali da je ova skija malo meksa, da je za laganu voznju za pocetnike do srednih skijasa, te da je mozda to razlog zbog cega se skija nestabilno ponasa pri vecim brzinama.

Predlozili su mi fisger progresor 8+ ili 800, ili neke rosingrol (ne secam se koje), a ja sam p[rosle godine probao head monster 75m 170cm (mislim da se tako zovu) i odlicne su mi bile, jako lagane za nogu a stabilne.

E sad bih mozda da kupim druge skije, pa me zanimaju vase peporuke. Visok sam 183cm, tezak 93kg, na sve staze idem (osim onih najcrnjih u francuskoj sa hupserima, na takve staze ni nemam zelju da idem), skijao sam po austriji i fransuckoj na svim stazama, uglavnom na crvenim dugackim koje su mi i najomiljenije, na Kopaoniku na svim stazama od pancica, duboke crvene i crne krcmara, gobelje, gvozdac ..... Sto se tice tehnike skijanja, mislim da mi je ok, da imam dobru tehniku, jedino sto bih voleo da budem stabilniji pri vecim brzinama pa stoga i takve skije da kupim. Dakl,e skijasko znanje mi je na skali do 1-10 nekih npr. 5.

Ako mozete da mi pomognete pri izboru bio bih vam jako zahvalan.

stekan
05.10.2013, 13:36
Izbor je ogroman i svake sezone se pojavljuju novi modeli. Ne znamo šta od toga je tebi dostupno. Tražiš novo ili polovno? Gdje planiraš nabavljati (domaće trgovine, inostranstvo, oglasi, eBay...)?

Damir
05.10.2013, 13:58
Pa trazim najpre novo, sta ja znam, intersport....sad kad bude u novembru ili decembru snizenje 20%, tako sam nesto kontao.