Pogledati punu verziju : Head iMagnum 2010
Jel ovo stavljas slike da se hvalis da posedujes ove skije ili ih prodajes :D Cena? Kontakt telefon? Gde se nalazis?
Ma hvalim se naravno :sm022:. Cena 180e, telefon 063 203378
Izgleda da mi je glava vec na skijanju :ski:
Gde se mogu pogledati skije? Ne mogu da vidim koji su vezovi?: См004:
Tyrolia sympro SP120. Ja sam na dorcolu
Spustam na 170e. Mozda da pitam Stekana da prodaje, izgleda da mu to dobro ide :sm021:
cikajowa
14.12.2012, 14:21
Posto sam pocetnik,moze neki komentar kakva je ovo skija, i da li odogovara za mojih 180cm visine? :) Hvala
Sto se visine tice ,odgovara . Ja sam 180cm i vozio sam ovu skiju. Skija je izuzetno udobna i kvalitetna, spada u bolje skije i ja sam stvarno uzivao u voznji.
Pozdrav
cikajowa
14.12.2012, 14:46
rekao bih da je vozena dosta,i podloga mi deluje izgrebano :dontknow:
Samo nisam radio servis posle prosle sezone. Sad sam ga uradio i sasvim drugacije izgleda
I nova skija ,ako se ne uradi servis posle sezone voznje ,izgleda izgrebano. To ne utice ni na sta
cikajowa
14.12.2012, 18:33
Ima neko osim vlasnika skija da da komentar u vezi stanja i kvaliteta skije za moje potrebe?
kokobil@hvla na savetima i pojasnjenjima
LiquidCocaine
14.12.2012, 19:21
ova skija tebi odgovara samo sto se tice visine ni po cmeu ostalom kratko i jasno :)
Evo kako sada izgledaju posle servisa kod Djoleta u Mlatisuminoj :sm019:
Mislis da mu nece odgovarati ? Pojma nemam, posto sam prosle zime dao jednom svezijem skijasu da malo proba ozbiljnu skiju i mogu ti reci da se lepo snasao. E sad , sto ljudi ... :dontknow: , ili kako bosanci kazu- sto zena ,dvesta si.a (cenzurisano zbog mladje populacije)
LiquidCocaine
15.12.2012, 03:42
ne kazem ja nista moze da je vozi ali cim se staza bude malo izrovarila stvorili se bregovi itd imace opasan problem ako je cist pocetnik
Bregovi? Izrovarena staza na KOPU? Nemoguce :ski:.