Prijavite se

Pogledati punu verziju : Fischer watea powerrail 78

ninic
14.06.2012, 20:26
Nasao sam gore pomenute skije(sa fischer rs 10 vezovima)za vrlo pristojne pare,problem je u tome sto je ostala samo duzina od 174 cm....
e sad,koliko ce sirina od 78mm znaciti u malo dubljem snegu...?

napominjem da vrlo pristojno (ne perfektno) vladam carving tehnikom,visok sam 175cm,tezak 87,u tehnologiju carving skija poznajem,ali o off piste skijanju i izboru skija ne znam bas puno.

dakle,da li je ovo dobra duzina za mene (i da li je ovo dobar izbor skije)ili treba traziti nesto sa sirim strukom iako sam pocetnik u off piste?
:ski:

stekan
14.06.2012, 21:54
Odlična allmountain skija i pravi izbor ako će ovo biti jedini par. Dužina je OK.
Ako pak planiraš uz njih imati i skije za uređenu stazu, predlažem da potražiš nešto šire.

ninic
14.06.2012, 22:14
vec imam fischer rx force,114-70-100,160cm...

onda se ne isplati kupovati ih,jel da?
cena za watea 160e,nove!
a da li je na uredjenoj stazi drasticna razlika u voznji izmedju ove dve skije?
vezovi na watea su isti kao na mojim rx,pocetnicki...
e sad da li je dobra odluka otici na skijanje samo sa watea,jeste allmountain ali se plasim
da se nece dobro pokazati na uredjenoj stazi?

Tadija_91
14.06.2012, 23:16
u realnim uslovima na stazi mislim da bi se ova watea bolje ponasala od tog rx force-a ;)

stekan
15.06.2012, 07:37
vec imam fischer rx force,114-70-100,160cm...

onda se ne isplati kupovati ih,jel da?
cena za watea 160e,nove!
a da li je na uredjenoj stazi drasticna razlika u voznji izmedju ove dve skije?
vezovi na watea su isti kao na mojim rx,pocetnicki...
e sad da li je dobra odluka otici na skijanje samo sa watea,jeste allmountain ali se plasim
da se nece dobro pokazati na uredjenoj stazi?