PDA

Pogledati punu verziju : Rossignol



hehehe
23.02.2006, 17:28
Citav dan pretazujem internet i nisam uspeo da nadjem nigde ni jednu recenicu o Rossignolu u Srbiji.

Ako iko zna nesto o Rossignolu u Srbiji (gde se moze kupiti, cene, etc.), bicu mu zahvalan ako mi odgovori.


Napominjem da sam pocetnik (ne bas apsolutni), 180cm/110kg/43 god.

Koju kombinaciju daske/cipele/vez mi preporucujete?

Hvala.

Markoos
23.02.2006, 20:24
Imas Rossignol u Beogradu, u Bulevaru JNA, kada krenes od autokomande gore ka banjici, nekih 300-400m iznad FON-a, trenutno je neka rasprodaja u toku koliko sam ja video.

pop67
24.02.2006, 00:02
Citav dan pretazujem internet i nisam uspeo da nadjem nigde ni jednu recenicu o Rossignolu u Srbiji.

Ako iko zna nesto o Rossignolu u Srbiji (gde se moze kupiti, cene, etc.), bicu mu zahvalan ako mi odgovori.


Napominjem da sam pocetnik (ne bas apsolutni), 180cm/110kg/43 god.

Koju kombinaciju daske/cipele/vez mi preporucujete?

Hvala.
Idi u Bulevar JNA br 275(ulica pored Zvezdinog stadiona prema Banjici) i potrzi vlasnika ROSSIGNOLA TOMU i kazi mu da te je POP poslao da kupis sta ti je potrebno,ostvarices znacajan popust time sto ces se pozvati na mene!Pozdrav,POP:dziveli:

hehehe
24.02.2006, 07:22
Hvala momci...:dziveli:

hehehe
13.03.2006, 08:04
Idi u Bulevar JNA br 275(ulica pored Zvezdinog stadiona prema Banjici) i potrzi vlasnika ROSSIGNOLA TOMU i kazi mu da te je POP poslao da kupis sta ti je potrebno,ostvarices znacajan popust time sto ces se pozvati na mene!Pozdrav,POP:dziveli:

Zahvaljujem se ljubaznom osoblju Rossignol-a na nesebicnoj pomoci oko izbora pancerica i (skoro) tri sata posvecenog mi vremena.

Pope, hvala i tebi. Ono za popust je istina.

tataratira
13.03.2006, 13:58
3 sata ? :kez:

mora da praktikuju Yogu čim su imali toliko strpljenja

hehehe
13.03.2006, 14:06
3 sata ? :kez:

mora da praktikuju Yogu čim su imali toliko strpljenja

Da braticu, skoro 3 sata...
Znas ono, koga su zmije ujedale, taj se i gustera plasi...