Pogledati punu verziju : Kupujem Fischer Progressor
Kupujem nešto od sledećih modela Fischer Progressora: 8+, 9+, 700, 800 ili 900. U obzir dolazi novo i polovno, ali naravno očuvano, veličina 165 mada može i 170cm.
Prednost Bosna, Srbija i Crna Gora.
Eventualne ponude na burli@teol.net ili na +38765564733
funyrace
17.02.2012, 09:14
Prodajem Fischer Progressorhttp://www.skijanje.rs/forum/showthread.php?t=5297
Imaš još dOdatnih slika ispod. Nalazim se u Sarajevu
Pozdrav
Ja imam progressor 900, skija za 2012. godinu, vozio sam je u Tinju u januaru i par dana (do juče) u Krvavecu, gde mi je lično Boris Strel odradio servis. Inače, skija je ODLIČNA. Drži lepo i na zaleđenim, tvrdim stazama (takve su bike sada u Sloveniji) i na mekanim stazama, a kako smo imali sreće u Tinju da nas dočekaju nov sneg i sunce, isprobao sam ih i u dubokom snegu. U dubokom snegu sam početnik, ali moram da priznam da su me slušale (bar onoliko koliko ja znam da ih vouim). Visina je 170cm, a vez je iz c-line serije z12. Ako te interesuje, javi se. Pozdrav
Zar nema tih skija u Intersportu, ili prodavnici Gora u Beogradu?
:confused:
Vjerovatno da ima, samo što je meni do Beograda oko 330km u jednom pravcu...
Hvala ljudima sa ovog sajta na ponudama, izbor je pao na 800-tku, čekam kraj marta da uzmem skiju koja je bila na testu...
Inače ovih dana sam vozio i Amphibio waveflex12 i Progressor 700, 800, 900 i neki Race model i odluka je definitvna bez obzira koliko se neki "stariji" članovi šprdali sa Progressorom...
Hvala ljudima sa ovog sajta na ponudama, izbor je pao na 800-tku, čekam kraj marta da uzmem skiju koja je bila na testu...
Inače ovih dana sam vozio i Amphibio waveflex12 i Progressor 700, 800, 900 i neki Race model i odluka je definitvna bez obzira koliko se neki "stariji" članovi šprdali sa Progressorom...
Sprdaju se jer ga nisu probali a i više vole u struku 100 + :ok:
Ajde,ako te ne mrzi,uporedi 800,900 i waveflex 12...
Koliko si visok,tezak,iskustvo,znanje...