Pogledati punu verziju : Izbor skija - potrebna pomoć
Vlada_ns
09.12.2011, 21:01
Pozdrav drugari,
Potrebna mi je pomoć oko izbora skija. Skijam nekih 10ak godina i smatram da sam "napredni" amater :) U proseku 10-12 dana godišnje na snegu. Zadnje 3-4 godine vozim Elan Speedwave 10. Imam nešto manje od 80kg i u solidnoj (vrlo dobroj) formi sam.
Stil skijanja- isključivo uređeni tereni, pretežno crvene staze karving tehnikom i kraći zavoji, recimo da kažem slalom, ali naravno na amaterskom nivou (još ima mesta za napredak u tehnici).
Potrebni su mi vaši saveti u vezi odabira skija - mislio sam da pređem na neke "sendvič" konstrukcije, malo naprednije od ovih koje imam. Ne bih želeo neke ekstremno tvrde i neupravljive skije sa kojima bih se mučio a ne uživao. Dakle nešto što bi bila stepenica iznad ovih mojih.
Iskreno, uopšte nisam pratio kako stoje stvari sa proizvođačima i modelima u zadnje vreme tako da nemam pojma koje su klase i kako su raspoređeni modeli kod proizvođača.
Zanimaju me stariji modeli, dakle neki od prošle ili predprošle godine.
Da li postoje neki oglasi sa kvalitetnom polovnom opremom (osim ovih forumaških)?
Hvala unapred na svakom savetu ili pomoći.
http://www.fischersports.com/en/Alpine/Products/Skis/Race/228-RC4-Superrace-SC
Fisceher Progressor 8+ (ovogodišnji model je progressor 800), dovstruki radijus, a možeš malo i da pobegneš u dubok sneg. Ni prog. 9+ (ovogodišnji 900) nemoj da zaobiđeš (doduše tvrđa je od osmice) ako naletiš na povoljnu ponudu. Ma, ima toliko modela i izbor je veliki, a svi mi preporučujemo na osnovu naših skijaških navika i želja, a da li se poklapaju sa tvojim... videćeš kada isprobaš to što kupiš.
Lepa skija je Elan race SL, cini mi se da bi ti na osnovu onog sto trazis bila dobra (sendvic, upravljiva, kraci zavoji, uredjeni tereni, nije tvrda a dobra i za napredak u tehnici).
Vlada_ns
10.12.2011, 02:33