chaghaboo
03.08.2011, 13:14
Krstareći po netu u potrazi za delovima opreme koje bih da kupim, a pošto u tu opremu spadaju i all mountain pancerice naleteo sam na zanimljivu priču. Baš kada sam se zainteresovao sa Salomonovu Quest seriju među komentarima sam imao šta i da pročitam (http://www.salomon.com/US/product/quest-12.html) (pogledajte User Reviews).
Radi se o tome da je lik doživeo izuzetno ozbiljnu nezgodu (http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php/191256-Salomon-Quest-Tech-inserts-failure-thread) na skijanju zbog neadekvatnog dela (http://www.wildsnow.com/2888/salomon-quest-tech-fittings-failure/) koji je Salomon ugradio u neke od serija Quest pancerica.
Pošto se jako često svi vodimo markama za koje verujemo da će nam obezbediti zadovoljavajući kvalitet i pouzdanost zanimljivo je pročitati ovaj slučaj koji ne ukazuje na kozmetičke greške već kardinalni previd u dizajnu problematičnog dela i manjku kontrole kvaliteta, a u pitanju je marka u koju se verujem mnogi kunu kada su pancerice u pitanju. Pri tome čoveka iz ove priče je to doslovno koštalo jedne noge, neko se neće možda ni povrediti, ali neko može i život da izgubi.
Apsolutno se slažem da uvek postoje neke serije nekog proizvoda sa greškom, ali pustiti u prodaju proizvod sa funkcionalnom manom mora donekle da ima uticaja na rejting te firme.
Takođe sam se u jednom trenutku zapitao da li bi mi, iako se defekt nije ispoljio, distributer u Srbiji zamenio falične cipele kao što je to urađeno u USA (http://www.salomon.com/others/minisites/quest-recall/) gde su potrošači zaštićeni kao beli medvedi i gde je verovatno došlo i do velikog pritiska skijaške zajednice?
Iskreno, nisam siguran da bih dobio zamenu sve i da se ispoljila očigledna manjkavost, pretrpeo pri tome povredu ili ne. Ali to je druga priča koja se tiče regulative i etičnosti uvoznika i distributera u našoj zemlji, gde su retki pozitivni primeri. Znam samo da ću ubuduće još detaljnije da pročešljavam net pre nego i definitifno odlučim da kupim nešto.
Radi se o tome da je lik doživeo izuzetno ozbiljnu nezgodu (http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php/191256-Salomon-Quest-Tech-inserts-failure-thread) na skijanju zbog neadekvatnog dela (http://www.wildsnow.com/2888/salomon-quest-tech-fittings-failure/) koji je Salomon ugradio u neke od serija Quest pancerica.
Pošto se jako često svi vodimo markama za koje verujemo da će nam obezbediti zadovoljavajući kvalitet i pouzdanost zanimljivo je pročitati ovaj slučaj koji ne ukazuje na kozmetičke greške već kardinalni previd u dizajnu problematičnog dela i manjku kontrole kvaliteta, a u pitanju je marka u koju se verujem mnogi kunu kada su pancerice u pitanju. Pri tome čoveka iz ove priče je to doslovno koštalo jedne noge, neko se neće možda ni povrediti, ali neko može i život da izgubi.
Apsolutno se slažem da uvek postoje neke serije nekog proizvoda sa greškom, ali pustiti u prodaju proizvod sa funkcionalnom manom mora donekle da ima uticaja na rejting te firme.
Takođe sam se u jednom trenutku zapitao da li bi mi, iako se defekt nije ispoljio, distributer u Srbiji zamenio falične cipele kao što je to urađeno u USA (http://www.salomon.com/others/minisites/quest-recall/) gde su potrošači zaštićeni kao beli medvedi i gde je verovatno došlo i do velikog pritiska skijaške zajednice?
Iskreno, nisam siguran da bih dobio zamenu sve i da se ispoljila očigledna manjkavost, pretrpeo pri tome povredu ili ne. Ali to je druga priča koja se tiče regulative i etičnosti uvoznika i distributera u našoj zemlji, gde su retki pozitivni primeri. Znam samo da ću ubuduće još detaljnije da pročešljavam net pre nego i definitifno odlučim da kupim nešto.