PDA

Pogledati punu verziju : pomoc off i on piste...

marsi
20.09.2009, 13:38
visok sam 186 i imam oko 105kg, skijam vec jedno 15tak godina i do sada sam uvek imao neke krs skije. ove godine planiram da malo vise vremena provedem na skijanju pa bih uzeo nove skije.
kontam da bih mogao da se iskombinujem da online kupim skije. EU ne bi trebalo da je problem, dok u USA imam drugara koji bi verovatno mogao da mi kupi i posalje, dok kontam da bi mu bilo preveliko cimanje da ih dovlaci avionom. pa ako je neko imao iskustva sa slanjem iz usa, bio bih mu zahvalan da mi malo pojasni sta i kako sto se tice slanja, cene i carine. takodje bih bio zahvalan na linkovima interesantnih online radnji.
sto se skija tice, obizrom da nisam bas u kondiciji i da su mi kolena problematicna, pozeljno je da ne umaraju mnogo. po stazi volim da nagazim skiju u sirokim zaokretima, dok sam po dubokom snegu jos pocetnik ali navucen samo tako...
i na kraju da kazem da sam totalni laik sto opreme tice, tj. ne znam ni odakle da krenem da gledam i trazim, tako da je svaki predlog, savet dobrodosao.

hvala.

marsi
22.09.2009, 09:05
posle malo duzeg razgledanja neta, nadjoh par modela koji mi se ucinise interesantno.

on piste:

Head iSupershape Magnum SW
Dynastar Contact 10
Fischer Progressor8+

heada jedva nadjoh u 177 duzini po nekoj normalnijoj ceni, ali je sa Freeflex Pro 11 vezovima za oko 540$, dynastar je sa px12 vezom za 440$ dok fischera jos nisam nasao.

off piste:

ovde mi se pre svega po ceni ucinise interesantni:

Head Mojo 94 sa Head Mojo 15 vezovima za oko 540$
K2 Seth 350$
K2 Kung Fujas 350$
Elan M999 380$

ovo je izbor manje vise po cenama samo, jer nesto mi se i ne daje 500+ dolara samo za daske.

sa druge strane nesto se razmisljam da mozda uzmem Elana M888 kao univerzalno resenje za sve uslove. nisam pametan. mythic rider mi se isto ucinio interesantno za 350$.