Prijavite se

Pogledati punu verziju : Potreban savet...



branko
05.03.2009, 20:42
naime, prosle nedelje sam u Intersport-u kupio skije Elan magfire 10 ti i sa njima otisao u Bansko. Posle samo 3 dana u redu za zicaru, od strane jednog gospodina dobijem, ne nesto jak, udarac u skiju i dobijem ovo...

moje pitanje je..da li ja imam pravo na reklamaciju zbog ovoga? smatram da se ovo ne bi smelo desiti, svi znamo da je u redu za zicaru sasvim normalno da te neko udari u skiju ili gazi po istoj!?
Unapred hvala svima!

stekan
05.03.2009, 20:49
Mislim da nema garancije koja pokriva mehaničko oštećenje, ali ne košta te da pokušaš.

Ovo bi se moglo fino srediti sa malo dvokomponentnog epoksi ljepila i malo volje. Poželjno je i nešto iskustva.

akole
05.03.2009, 22:29
Strašna reklama za Elan.

Flexon
06.03.2009, 12:12
koliko se ja sjecam nesto kao garancija na balkanskim prostorima
ne postoi
znam da bi to ovdje (preko bare) bilo zamjenjeno bez rijeci
pa sta je ukljuceno u garanciju ako nije mehanicko ostecenje
i to nije nikakva losa reklama za elan
losa reklama bi bila da ne zamjene
samo me interesuje sa cime je udario sjekirom:dontknow:

Flexon
06.03.2009, 12:12
i na kraju krajeva to se ulijepi ima da bude ko novo

Planet Bike
06.03.2009, 13:58
Dragi Branko,

skiju mozete da reklamirate tamo gde ste je i kupili, ali ce stvar mnogo brze ici preko nas.
Dakle treba da mi dostavite skiju, racun (ili jos bolje kopiju racuna) iz prodavnice i Vase kontakt podatke.
Standardna procedura je da skiju pregledamo, slikamo ostecenje, uzmemo Vasu izjavu i opis pod kojima je nastalo ostecenje i sve posaljemo Elanu na procenu. Odgovor bi trebao da dodje u roku od maksimalnih 10-ak dana.

Molim Vas da me kontaktirate na sinisa.zivkovic@planetbike.rs i dostavite mi Vase kontakt podatke, pa da se dogovorimo za dalje.

pozdrav,

Sinisa Zivkovic
Planet Bike

branko
06.03.2009, 14:47
Hvala puno Sinisa na ponudjenoj pomoci..poslao sam Vam mail..nadam se da cemo uspeti da prevazidjemo problem...
Jos jednom puno hvala, vidimo se.

stekan
06.03.2009, 15:43
Siniša, ovo se na našim prostorima ne viđa često. Svaka čast!

akole
06.03.2009, 18:17
Možda budi i dobra reklama za Elan :ok:
Bravo za Planet Bike :sm019:

Markoos
07.03.2009, 12:43
Da li je reklama za Elan ili Planet Bike ali ovo se svakako ne desava svaki dan, pogotovo ne u zemlji Srbiji ....

Jos jedan :yay: za Sinisu i Planet Bike. Svaka cast na dobronamernom gestu.:sm018:

Flexon
07.03.2009, 15:51
da ne zaboravimo bravo za forum
gdje moze da se izlozi ovakav problem
i da se vidi kako ce biti razrijesen
tako da su gore navedene strane primorane da reaguju
brze nego sto je to bilo do sada
da bi se izbjegla gore pomenuta negativna reklama :dziveli:

trendo
07.03.2009, 16:53
@Branko
Odgovori za epilog da bi videli dali je reklama bila pun pogodak ili prazan pistolj

branko
09.03.2009, 08:45
Danas cu odneti skiju na reklamaciju, verujem da ce biti sve kako treba..

hari novacis
09.03.2009, 10:13
od kada znam za elan, rade najprofesionalno. pre oko 15godina unistio sam elan promonence, ispukle su uzduzno... uzeo sam garanciju, sve to lepo spakovao i paratio sam ih postom. posle nekoliko meseci pratili su mi nove skije, malo slabiji model- mislim, svaka cast.

simo
14.03.2009, 13:23
Bas lepo od Planet Bike-a a jos lepse od Sinise. Kako ostali forumashi kazu ovo se retko desava u Srbiji.:sm017:

branko
06.12.2009, 12:38
Pozdrav svima, posto nova sezona pocinje pa vise ljudi posecuje forum, red je i da vas izvestim kako se sve ovo zavrsilo.
Sve pohvale za Sinisu kao i Planetbike, problem je bio krajnje specificne prirode ali je na kraju resen na obostrano zadovoljstvo..narocito moje.
Svaka cast Sinisa,
Poz

bozza
06.12.2009, 13:45
svaka cast za planet bike

akole
30.10.2010, 22:39
Mene zanima na kraju priče šta je bio problem.
Loše montiran vez ili je baš udarac bio toliko jak?

pailhead
31.10.2010, 02:55
Mislim da se ovo desava cesce nego sto mislite, ili bi se mozda desavalo cesce... da cesce reklamirate stvari.

Konkurencija je u mnogim oblastima prilicno velika, i primera radi, da kupujem skije, zaobisao bih i elan, a verovatno i planet bike, da je ovo krenulo drugim tokom. U ovom slucaju, mozda ce bas ovo biti razlog za kupovinu ove marke, u ovoj prodavnici.


Ja sam pokusao da reklamiram burton jaknu, katastrofalno je islo, ali sam na kraju dobio dve jakne, jednu dosta slabijih performansi od one koju sam imao, a za drugu sam mogao da biram koju sam hteo... Potrebno je samo biti uporan i glasan.


Jedino sto moze da se obije o glavu je direktno obracanje stranim predstavnistvima ili proizvodjacima, jer u slucaju zamene, placate carinu i porez, sto je besmisleno.

akole
01.11.2010, 23:23
Moje iskustvo sa vraćanjem ski opreme bilo je sa jaknom kupljenom za klinca u Ideinom centru neki Sport neznam koji vec.
Naime kupio sam nažalost poslenju jaknu koja je baš bila broj za klinca. Imala je dobre karakteristike i bila je baš prava za njega. Tada mi nije palo napamet da razmislim zašto je ostala poslenje i još zabačena na kraju iza svih drugih modela.
Na skijanju se pokazalo da rajfešlus nije kako treba. Najveća muka crče prvi dan skijanja...
Naravni išao sam u radnju sam da se ostali ne blamiraju kada krenem da urlam i jurim koga ću da zadavim...
Na moje zaprepašćenje jaknu su bez pogovora uz račun uzeli nazad i to dok sam samo počeo da objašnjavam problem!
Mogli smo da biramo šta želimo pošto iste nije bilo.


Da u vrednosti uzmeno nešto drugo,
Da vrate pare ili
Čekamo potupak reklamacije servisa itd što traje kako sami kažu i do godinu dana.


Naravno pazarili smo druge stvari za klinca.

Mislim da će situacija da se promeni na bolje i u malim radnjama i buticima jer treba da stupi (ako već i nije) na snagu novi zakon o zaštiti potrošača koji proširuje garanciju na dve godne za svu robu i daje još neka prava potrošaču...

sev
03.11.2010, 11:04
Mislim da će situacija da se promeni na bolje i u malim radnjama i buticima jer treba da stupi (ako već i nije) na snagu novi zakon o zaštiti potrošača koji proširuje garanciju na dve godne za svu robu i daje još neka prava potrošaču...

Na zalost, novi zakon o zastiti prava potrosaca ce samo na prvi pogled da popravi polozaj potrosaca.

Naime, resenja u njemu su toliko losa i prosto prepisana iz jednog drugog sistema (EU, gde ljudi menjaju robu kada zaista nesto nije u redu, i gde je procenat onih koji zloupotrebljavaju prava iz Zakona znacajno manji), da ce u stvarnosti izazvati zatvaranje velikog broja manjih trgovina, a uticace i na to da ce cene otici gore (prosto - od negde morate da pokrijete veci procenat reklamacija koji ce ici iskljucivo na racun trgovca).

Ovo ce narocito nepovoljno delovati na robu koja se prodaje u malim serijama, a na zalosto, ski oprema je upravo takva. Drugim recima, na zalost ocekuju nas i manji izbor i vece cene.

Naravno, znam da je popularno stanoviste da su trgovci lopovi itd. ;) i voleo bih da sa procenom ne budem u pravu - no, bojim se da jesam...

Gimmy
09.11.2010, 23:39
pa sta bi na kraju, jel usvojen taj zakon ili ne???