Prijavite se

Pogledati punu verziju : Neodlucan ko pancerica, sta vi mislite

codemaster
07.02.2009, 19:09
U obzir dolaze:
\Dalbello Axion 7 za 16000RSD
\Nordica Sportmaschine 12 18000RSD
\Atomic BTECH 16000RSD

Skijas sam pocetnik/osrednji sa jakom zeljom da brzo napredujem...imam skije Elan Flow 8.1... stoplao ogromno broj 47...

Sta mislite na osnovu svog iskustva/informacija?
Predlozi nekih drugih?

stekan
07.02.2009, 19:39
Jedino je bitno kako ti se noga osjeća u pancerici, a to ti niko drugi ne može reći. Marka je bitna koliko i boja (možda je nekome i boja bitna).

elannsad
07.02.2009, 20:04
U obzir dolaze:
\Dalbello Axion 7 za 16000RSD
\Nordica Sportmaschine 12 18000RSD
\Atomic BTECH 16000RSD

Skijas sam pocetnik/osrednji sa jakom zeljom da brzo napredujem...imam skije Elan Flow 8.1... stoplao ogromno broj 47...

Sta mislite na osnovu svog iskustva/informacija?
Predlozi nekih drugih?

Samo obrati pažnju na veličinu i

dobro probaj svaku, 20tak min obuti obe pa pritisak na jezik

kao kad skijaš :sm018:

codemaster
08.02.2009, 13:48
Hvala.
Shvatio sam da je izbor pancerica subjektivan i odgovoran:-) ne tako lak posao.
Interesuju me eventualna iskustva sa ovim modelima koje sam gore nabrojao.
Npr,od jednog servisera sam cuo "ne uzimaj Dalbello nikako,stalno pucaju kopce..." i slicno.
Sve je,na kraju krajeva,subjektivno.
Ali subjektivna iskustva su uvek nekako objektivno validna:-)

stekan
08.02.2009, 14:03
U posljednjih 6 sezona smo u porodici imali 4 para Dalbello pancerica, od čega 3 para sa plastičnim kopčama i ni sa jednom cipelom (a ni kopčom) nismo imali problema.
Dalbello Axion 7 ima aluminijumske micro kopče, tako da o njima ne trebaš da brineš.

lector
09.02.2009, 11:26
evo da ti amater odgovori.