PDA

Pogledati punu verziju : Iznajmljivanje opreme u Banskom



Visnja
04.01.2009, 17:55
Pozdrav svim ljubiteljima skijanja!

Ja sam totalni pocetnik i ove godine sam resila da konacno stanem na skije :). Idem u Bansko krajem januara i interesuje me da li se neko zna kako stoje stvari u vezi sa iznajmljivanjem pancerica i skija ove sezone?

Cene iznajmljivanja tamo i u Beogradu slicne, pa ne bih bas da vucem opremu (ne idem direktno u Bansko, vec prvo u Sofiju...), ali opet, sa druge strane, ne bih volela da zbog nekvalitetne opreme dozivim neke povrede itd. Sta biste mi vi savetovali?

Hvala unapred i srecna nova godina!!!

oddball
05.01.2009, 10:57
Ne znam preko koje agencije ides, ali ako se jos nisi potpuno odlucila moj ti je savet da kupis ski pass preko Filip travela posto je uracunata i renta ski opreme. Ali, svakako ti savetujem da tamo rentiras opremu u prostorijama gondole posto je nekoliko mojih poznanika upravo tamo uzela i nisu se pokajali. Prema njihovim recima sva ta oprema bila je nova.
Mozda ne bi bilo lose da proveris preko interneta, ili da se neko raspita ako ide pre tebe u Bansko, mislim da je u cenu ski passa uracanata i renta opreme u njihovim prostorijama.
nema na cemu, srecna nova godina i tebi!

colonialist
05.01.2009, 14:02
hm.... mi smo svake godine tamo ali smo prosle godine vratili opremu posle prvog dana. Bila je u jako losem stanju (bar za nas) i to su Atomic skije od pre 3 sezone koje vec nemaju meso i dosta su nestabilne i lagane. Cipele ne ulaze u cenu.
Mi smo posle toga iznajmili za 6 evra dnevno neku Head opremu koja je bila nova. Ne znam kako je ove godine i da li su obnovili opremu pa cu ipak poneti sve odavde i necu da razmisljam.
Znam da ce ceno ove godine opet biti mnogo vise nego prosle i da su Bugari bas postali gramzivi ali necu odustati jer mi je Bansko nekako prirastao za srce.
BTW, ko moze neka kupi cipele tamo jer su 30% jeftinije nego ovde i neka pazi da ne kupi neku od racing opcija jer nisu ni malo udobne.

Veci