Strana 1 od 3 123 PoslednjaPoslednja
Rezultati 1 do 10 od 27

Tema: tehnika skijanja

  1. #1
    Ski legenda trendo avatar
    Datum registracije
    20.04.2008
    Lokacija
    Skopje
    Skije / Bord
    Turno freeride ski
    Godina
    56
    Poruke
    1.139

    Podrazumevano tehnika skijanja

    od 12 zadnjih takmicara mozda su 4 opterecivali vrhove skija
    i zato sa amatera laika nisu skije sa 12 metara radiusom osim ako ne zelis nikada da naucis tehnicki da skijas
    treba imati nevjerovatnu kondiciju i ne prebaciti se na repove po izlasku iz zavoja...
    Ovaj komentar Flexona mi je zapeo za oko i resio da otvorim novi theard u vezi toga.
    Naime Flexonove teze oko izbora skija i tehniku skijanja su nama forumasima manje/vise poznati ali ja imam par pitanjca a moze odgovariti svako ko zeli.

    Naime ja sam skijas amater laik i nikada necu da uzmem skiju sa radiusom manjim od 14m ali necu ni veci od r20m (pa cak ni za van staze), jer sam vozio veci r i nije mi bolji.
    Isto tako vozim 170cm i mozda bih vozio i 165cm sa moih 185/82 (82 sa ne vise od 1kg odece i obuce), ali ne bih vozio skije duze od 180 jer sam vozio i nije mi bilo bolje.
    Sto se tice tehnike, pa ja sam i tu amater laik, odnosno volim i brzu i tacnu voznju tako da ja uzivam ali i da ne stavljam u opasnosti bilo koga oko mene a i mene samog, ali nikako ne mogu reci da skijam lepo za oko a i bas me briga za to. Pa ipak bih radio da budem tehnicki sto bolji, naravno radi mene.
    Pa sada sta znaci to cetvorica takmicara su opterecivali vrhove skija. Koliko to opterecivali, mnogo malo???
    Razumem to da se ne prebacuje na repove skija po izlasku iz zavoja jer skija te moze odbaciti, ali i Kostelic je bio u gornjem delu na repovima.
    Naime potrebne su saveti oko te tehnike. Da karving trazi opterecenje cele duzine skije podjednako, ali dali to isto vazi i za r12 i zar22??? za na stazu za van staze, a i stanje na stazi ne mora biti isto kao i stanje snega van staze