Strana 1 od 3 123 PoslednjaPoslednja
Rezultati 1 do 10 od 25

Tema: tezina novih/starih staza

  1. #1
    Senior Member
    Datum registracije
    18.12.2008
    Lokacija
    Bliski istok
    Skije / Bord
    Fire Arrow 74
    Godina
    49
    Poruke
    124

    Podrazumevano tezina novih/starih staza

    Cekao sam da konacno pocne da se skija na Kolasinu, tj da se isprobaju nove staze pa da pitam sledece:
    Nisam bas absolute pocetnik, ali bolje je sa mojom tezinom (120kg) biti skroman, pa cu reci da sam pocetnik sa 2-3 sezone u skijama i voleo bih da napredujem.
    E sad pitanje: Da li su nove plave staze 1, 3, 3a i 5 sa nove mape stvarno plave - onako kako su na kopaoniku plave ili su plave tako da vrat slomis?

    Nisam do sada skijao na Kolasinu tako da i ne znam ni kako je bilo niti kako je sada, ali bih rado otisao sutra-prekosutra. Jedino me plasi da su staze, kako Wlad u jednom postu rece, pogresno klasifikovane tj da su staze zahtevnije nego sto bi to trebalo da budu obzirom na plavu klasifikaciju.

    Nadam se da niste svi gore i da ima nekoga ko ce mi pomoci i prosvetliti

    E da, na Kopaoniku se bez problema spustam niz sve plave staze i sidjem lagano niz pancic, ali se umorim kao pasce na pancicu jer mi je tehnika jos slaba.
    Izmenio/la lector; 11.01.2010 u 20:23.

  2. #2
    **** wlad avatar
    Datum registracije
    27.02.2004
    Lokacija
    Novi Sad
    Skije / Bord
    Volkl RaceTiger SL, Nordica E/F 110
    Godina
    48
    Poruke
    5.070

    Podrazumevano

    Nema da brineš, još nisam čuo da je neko na Bjelasici poginuo na stazi . Šala , ali staze na Jezerinama nisu prestrme, naravno biraj staze... Ako ti je Pančić bio strm, onda ti je početni deo staze koja ide sa vrha Ćupova strmiji od strmog .

    U svakom slučaju gde god da kreneš - proćićeš, pogotovo zato što su Jezerine poznate po dobrom sređivanju staza, ako to nisu pokvarili ove godine. A kada su staze dobro sređene za početnike je (mnogo) lakše......

  3. #3